Nakupovanie
Potrebuješ pomôcť?
Stav Tvojej objednávky ti radi zodpovieme na telefónnom čísle. V prípade vrátenia tovaru, reklamácie alebo iných otázok nás kontaktuj e-mailom.
Doprava
Objednávky vybavujeme od 0 do 14 pracovných dní. V prípade že produkt nie je skladom u dodávateľa kontaktujeme objednávateľa a dohodneme najbližší možný termín dodania.
Spôsoby dopravy
Objednaný tovar si môžeš zadarmo vyzdvihnúť v našej predajni na ulici Kadnárova 4, 831 52 Bratislava v rámci otváracích hodín
Cena dopravy závisí od hodnoty a hmotnosti objednávky:
Pri objednávke 0€ do 19,9€ je cena dopravy 6€,
Pri objednávke 20€ do 119,9€ je cena dopravy 4€,
Pri objednávke nad 120€ je doprava ZDARMA.
Cena dopravy závisí od hodnoty a hmotnosti objednávky:
pri objednávke 0€ do 19,9€ je cena dopravy 12€,
pri objednávke 20€ do 119,9€ je cena dopravy 9€,
pri objednávke 120€ do 499,99€ je doprava 6€,
pri objednávke nad 500€ je doprava ZDARMA.
Platba
Za tovar môžeš zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
Možnosti platby
Pri prevzatí tovaru priamo na mieste v našej kamennej predajni bajky.sk zaplatíš v hotovosti alebo kartou.
Po potvrdení objednávky nám peniaze pošleš prevodom na náš mBank účet:
- 520700-4204540330/8360 MBANK – BRE Bank SA,
- pobočka zahraničnej banky mBank v Slovenskej republike
- IBAN SK4483605207004204540330
- SWIFT(BIC) BREXSKBX
Pri platbe dobierkou zaplatíš kuriérovi v hotovosti alebo kartou pri preberaní zásielky, ktorá nepresiahne sumu 500 EUR.
Za svoju objednávku zaplatíš online platobnou kartou VISA, VISA Electron, MasterCard alebo Maestro.
Vrátenie tovaru
Objednaný tovar (celú objednávku alebo len niektoré produkty) nám môžeš vrátiť do 14 dní od doručenia bez udania dôvodu a my Ti do 14 dní vrátime peniaze. Poštovné k nám v tomto prípade platíš Ty (ak si praješ, môžeme po tovar na Slovensku poslať kuriéra my a bude ťa to stáť 4€).
Tovar musí byť nepoškodený, nenosený, nenamontovaný, nejazdený a v pôvodnom obale. Vždy nás ale pred tým kontaktuj možno budeme vedieť tvoj problém vyriešiť aj na diaľku.
Zásielka musí obsahovať protokol o vrátení tovaru, ktorý si vytvoríš vyplnením reklamačného formuláru
Ak chceš vymeniť tovar za iný, vytvor si novú objednávku a odpočítame z jej výšky sumu za vrátený tovar. V tomto prípade hradíš poštovné k nám aj od nás Ty.
Tovar s protokolom nám môžeš doniesť osobne do predajne bajky.sk alebo zaslať kuriérom, či poštou na adresu:
Bajky.sk
Kadnárova 4
83152 Bratislava
+421908530505
Pre istotu si zásielku poisti na hodnotu tovaru, ktorý nám posielaš.
Reklamácia
V prípade že sa Vám stalo niečo s tovarom ktorý ste si u nás zakúpili poprípade chcete vymeniť za inú veľkosť, alebo vrátiť, vyplňte tento formulár a zašlite nám tovar na adresu predajne.
Postup pre reklamáciu
Krok číslo 1Vyplnenie reklamačného formulára
V prípade že sa Vám stalo niečo s tovarom ktorý ste si u nás zakúpili poprípade chcete vymeniť za inú veľkosť, alebo vrátiť, vyplňte tento formulár a zašlite nám tovar na adresu predajne.
Pravidlá na vrátenie tovaru
Objednaný tovar (celú objednávku alebo len niektoré produkty) nám môžeš vrátiť do 14 dní od doručenia bez udania dôvodu a my Ti do 14 dní vrátime peniaze. Poštovné k nám v tomto prípade platíš Ty (ak si praješ, môžeme po tovar na Slovensku poslať kuriéra my a bude ťa to stáť 4€).
Tovar musí byť nepoškodený, nenosený, nenamontovaný, nejazdený a v pôvodnom obale. Vždy nás ale pred tým kontaktuj možno budeme vedieť tvoj problém vyriešiť aj na diaľku.
Zásielka musí obsahovať protokol o vrátení tovaru, ktorý si vytvoríš vyplnením reklamačného formuláru
Ak chceš vymeniť tovar za iný, vytvor si novú objednávku a odpočítame z jej výšky sumu za vrátený tovar. V tomto prípade hradíš poštovné k nám aj od nás Ty.
Tovar s protokolom nám môžeš doniesť osobne do predajne bajky.sk alebo zaslať kuriérom, či poštou na adresu:
Bajky.sk
Kadnárova 4
83152 Bratislava
+421908530505
Pre istotu si zásielku poisti na hodnotu tovaru, ktorý nám posielaš.
Reklamačný formulár
V prípade že sa Vám stalo niečo s tovarom ktorý ste si u nás zakúpili poprípade chcete vymeniť za inú veľkosť, alebo vrátiť, vyplňte tento formulár a zašlite nám tovar na adresu predajne.
Potrebuješ pomôcť?
Stav Tvojej objednávky ti radi zodpovieme na telefónnom čísle. V prípade vrátenia tovaru, reklamácie alebo iných otázok nás kontaktuj e-mailom.